Eerste dagen Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Engels - WaarBenJij.nu Eerste dagen Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Aruba

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

30 Oktober 2022 | Aruba, Aruba

Bon tardi lieve volgers!

Na een reis van ong 7 uur (i.v.m overstappen op Curacao) kwam ik dan eindelijk aan op Aruba. Hier werd ik opgehaald door Chourouk en Nina mijn 2 huisgenoten voor de komende 6 weken. Met hen deel ik een huis in Paradera. Dit is best vlakbij Oranjestad.

We hebben meteen goed ingeluid door een lekker drankje te nuttigen op Moomba beach dit is een restaurant / strand tent direct op jet strand. Ik heb daar ook gelijk een heeerlijke uiensoep gegeten.

Hier na lekker naar huis ik was wel benieuwd naar mijn onderkomen voor de komende tijd!

We huren een 3 slaap kamer appartement met een zwembadje aan de zijkant van het huis. Hier kunnen we ons vast lekker vermaken de komende tijd.

De volgende dag niet zoveel gedaan. Beetje bijgekomen, gezwommen, film gekeken en met Lily geknuffeld. Lily is de hond die Nina in huis heeft genomen omdat ze ziek was en even goed moest aansterken.

Ook ben ik op zoek gegaan naar een plek waar ik een auto kan huren en heb wat oppas oproepen op Facebook geplaatst. We will see wat daar van komt!

8 okt.

De volgende dag ben ik met Chourouk de huur auto gaan ophalen en zijn we naar Palm beach gereden. Hier heb je veel strand tentjes zitten en we wilde even oriënteren of dat leuk zou zijn om te werken.

We zijn lekker wat gaan lunchen bij Willem’s pancake aan de strip, rond gewandeld en winkeltjes bekeken. Daarna weer richting huis want later op de avond staat Buleria op de planning. We doen thuis nog even rustig aan, zorgen dat we niet met een lege maag vertrekken en gaan dan richting trocadera waar Buleria live zal optreden.

Super leuke avond gehad! Heb zelfs nog even aan mijn Bachata moves gewerkt. Wordt met de dag beter[e-1f923].

Nou dit was het weer even voor nu. De rest komt snellll.

Ayo!

Tot spreeks[e-2764]️