Goodbye Bonnie - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu Goodbye Bonnie - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Goodbye Bonnie

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

19 Oktober 2022 | Bonaire, Bonaire

Bonnie

Bon dia!

Pfoee waar ben ik gebleven met mijn verhaal.. even zoeken hoor. Ik zie nu dat ik 3 weken niet heb geschreven! In deze 3 weken kreeg ik visite en moest ik (again) weer erg wennen aan de nieuwe situatie. Ik voelde even de ruimte niet om te schrijven.

In de weken dat Eef bij mij was zijn we soms lekker op pad gegaan maar hebben we ook regelmatig onze eigen ding gedaan. Ik had daar behoefte aan. Op deze manier kom ik het beste tot rust en krijg ik alles weer helder voor mezelf.

We begonnen iedere ochtend met een lekker vertrouwd bakje cappuchino. Blijer kan je mij niet maken! Haha Verder hebben we lekker rond getourd op de scooter, gezwommen, delfins beach resort ontdekt! (Wauw!), uiteten geweest, mooie herinneringen gemaakt!

Tussendoor ben ik nog een “weekend” weg geweest naar het Art hotel wat in het stadje van Kralendijk zit. Vanaf hier kon ik naar alles lopen en ben ik lekker een avondje bij barbara bij het rumba café een hapje gaan eten. Pizza blauwe kaas jammmmm!

Op donderdag hebben we een dansje gewaagd bij cuba. Wat een geweldige tent met heerlijke muziek waar je zo blij van word! Lotte en Tony waren ook gezellig gekomen.

Op zondag ging Eef weer richting Nederland en had ik zelf nog 4 dagen op Bonaire. Het idee dat ik Bonaire weer moest verlaten was wat mij betreft nog een beetje te vroeg. Maar ja ik heb die keuze gemaakt dus dan gaan we dat gewoon doen!

In de laatste week heb ik nog 3 dagen bij the coffee bar gewerkt. Toen afscheid genomen van de lieve mensen die ik daar heb ontmoet. Stuk voor stuk schatten zijn het!

Ook ben ik veel met Barbara geweest. Wezen stappen, wezen eten en vooral lekker kletsen!

Woensdag avond ben ik met Ruben (eigenaar the coffee bar) en Lois naar de film gegaan. Geweldige film we hebben in een deuk gelegen. Ticket to paradise. Het leek alsof we in een 5D zaal zaten want in de film regende het maar bij ons begon het ook te regenen! Ik blij want eindelijk ging degene die voor me zat verplaatsen. Door hem kon ik namelijk de ondertiteling niet goed lezen. [e-1f602] De regen had dat mooi voor me opgelost. Ik bleef lekker stug zitten. Ik droog wel weer op dacht ik. En dat was ook zo. [e-1f604]

Na de film ook Ruben gedag gezegd en bedankt voor deze korte maar fijne tijd. En lief ontvangst. Nog 1 nachtje slapen en dan vertrek ik naar Aruba!

Op 6 oktober gaat mijn vlucht. Via Curacao. Dat zal ik verder over vertellen in een volgend verslag.

Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie een beetje van de herfst? :)

Ayo,

Tot spreeks![e-2764]️

• 19 Oktober 2022 - 16:47

Nandy Braat:

Hoi blij dat het goed met je gaat

Ik ben ook weer langzaam op me pad aan het komen