Stormy - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu Stormy - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Stormy

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

22 September 2022 | Bonaire, Bonaire

Bon dia!

Zondag ochtend ben ik gaan sub yoga’en met Lotte. Een natuurlijke hot yoga midden op het water. Op de terug weg konden we nog een leuke route afleggen op het sub board. Wij hebben dit gedaan en hebben nog even plezier gemaakt met elkaar en onze sub.

Eenmaal de sub boarden netjes afgeleverd hebben we nog Poko Poko gedaan bij jibe city op een van de gezellige gekleurde bedjes.

Tegen de middag ben ik richting huis gegaan, even boodschapjes gedaan en toen was het tijd om te wisselen van kamer. Het is nu een 2 persoons kamer geworden.

De rest van de dag ben ik me een beetje gaan settelen in de kamer, alles een plekje gegeven. Om8 uur was het tijd om Evalien te verwelkomen op airport. Ze rijd met de eigenaren mee van Poko Poko (die toevallig in dezelfde vlucht zaten) maar ik wilde wel even gedag komen zeggen.

Maandag 19/9

Goooodmorning!

Vandaag begint de dag een beetje bewolkt. Ik vind dat niet erg want het is erg heet geweest de afgelopen dagen. Voor Eef is het iets minder natuurlijk.

We begonnen sportief met een workout bij dreamz. Eef heeft meteen een 2 weekse abbo afgesloten.

We besluiten daarna te lunchen bij ocean oase. Hier geniet ik van een ceaser salad (all time favorite). Lotte komt ons ook nog even vergezellen.

Na dat onze buikjes voldaan zijn rijden we door naar het zwembad van Windsock waar we de rest van de middag doorbrengen. En lekker gaan afkoelen in het zwembad.

In de avond gaan we met Tony eten (medewerker windsock) bij Tracadero. Er staat heel veel wind vanavond, de zee is er super wild van!En klets als een gek tegen de kade.

Als we hebben genoten van onze maaltijd eet ik nog een lekker ijsje na van koffie / ijs salon Luciano wat naast Trocadero zit en genieten we ook nog van een cappuchino.

Voldaan en moe duiken we lekker ons bedje in.

Dinsdag.

We beginnen met een kleine wandeling (wat door de hitte voelt als een grote) naar de supermarkt op zoek naar eieren. Die waren overal op bij de supermarkten waar we al waren geweest. Maar dit keer is het gelukt! Eieren in de pocket [e-1f95a]

We gaan lekker ontbijten en wachten op Ronald die de scooter voor Eef komt afleveren.

Na de lunch rijden we door naar Te amo beach. Hier hebben we een klein stukje gelopen maar zijn toen al snel door gegaan naar sebastian’s beach. Dit zit naast jibe city. Dit is een leuk lang stukje route om te rijden om de brommm.

De rest van de dag brengen we hier door en gaan ook nog snorkelen. Geen vis te bekennen maar wel de rustige helder groene onderwater wereld wat een hele rust over je heen brengt.

We spoelen het zout weg onder de buiten douche (heerlijk toch) en rijden vlak daarna door naar Bon wokkie voor een heerlijke maaltijd. Dit gaan we aan de kade op eten met een mooie zonsondergang als uitzicht.

Daarna naar huis en we brengen de avond door bij het resort. (Resort klinkt heel luxe maar het is gewoon een soort klein appartementen complex).

Ayoooo!

Tot spreeks[e-2764]️

21/9: Happy birthday Tante Ingrid [e-1f973]

22/9: Happy birthday Broer! [e-1f973]

• 22 September 2022 - 18:37

Ingrid :

Dank je wel Merel. Geniet maar lekker verder dan kan ik je verslagen blijven volgen. Leuk hoor.