De weg naar westpunt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu De weg naar westpunt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu

De weg naar westpunt

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 September 2022 | Curaçao, Curaçao

Bon dia!

Dinsdag 6.9

Vandaag stap ik de auto in om nog even over het eiland te touren. Ik rij via de weg naar westpunt (de enige weg hier naar toe) naar westpunt.

Onderweg stop ik nog bij de toko 4th of July om te lunchen met een stukje kip, gezellig tussen de locals.

Bij Playa forti (bij westpunt) aangekomen neem ik plaatst bij het blue view sunset terrace om te genieten van een prachtig uitzicht. Je hebt hier een balkon van glas. Eenmaal aangekomen bleek het balkon gemaakt te worden en is het nu van hout. Het uitzicht werd er gelukkig niet minder mooi van[e-1f603]

Na hier wat gedronken te hebben heb ik nog een duik genomen bij Playa forti en heb ik naar de zonsondergang gekeken.

Toen door gereden naar het cactus café waar ik heb genoten van een pinda soep (met banaan!) jammm, en een Griekse salade, ook jammmm!

Inmiddels was het pikkie donker en heb ik de spanning weer wat opgezocht en ben ik terug gaan rijden door de af en toe onverlichte wegen. Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word is het nieuwe motto geworden!

Daarna ben ik nog langs Marsha gegaan in het hotel. Hier hebben we nog wat bijgekletst en hebben we elkaar daarna écht gedag gezegd en ben ik naar huis gereden. Tijd om te slapen!

Ayo!

Tot spreeks[e-2764]️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 153036

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: