Bonaire - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu Bonaire - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Bonaire

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Augustus 2022 | Nederland, Purmerend

Curabon is calling![e-260e]️

Klinkt wel chique toch?[e-1f602]

De laatste week op mijn aller leukste, fijnste, bijzonder vertrouwde werk plek is aangebroken. Na 9 jaar De kleine wereld waarvan 7 jaar Juliana.[e-1f49c] 2 weken geleden had ik echt even een emo dagje. Iedere stap die ik zette dacht ik “oh straks ben ik hier niet meer”, niet meer de leuke wandelingen in de pauze en niet meer aller fijnste koffie tenten afstruinen. Niet meer dat fijne praatje in de ochtend met m’n lieve collega’s. Maar daar moest ik even doorheen en dat gevoel heeft nu plaats gemaakt voor trots en kracht. Klaar voor een nieuw avontuur!

Inmiddels krijgt mijn “plan” steeds meer vorm. Ook al noem ik het niet echt een plan. De basis is er ik heb in ieder geval onderdak! [e-1f602]

Ik zal eerst vakantie gaan hebben op Curaçao waar ik 3,5 week verblijf. 2,5 week logeer ik in hostel Bed[e-38]Bike Jan Thiel. De naam zegt het al ik zal vast lekker veel gaan fietsen en slapen[e-1f61b]. Na deze weken verblijf ik 1 week bij Laura, de moeder van een collega. Heel lief dat ze mij wilt verwelkomen!

Op 8 september vlieg ik verder naar Bonaire. Deze vlucht duurt zo’n 25 minuten. Op Bonaire verblijf ik de eerste 3 weken bij het Poko Poko resort in Kralendijk. In die tijd ga ik op zoek naar een vaste verblijf plaats voor langer termijn. Dit is allemaal goed te vinden via speciale facebook groepen house for rent Bonaire etc.

Wat er verder gaat gebeuren laat ik vooral op me af komen. Dit geeft een bepaalde onzekerheid maar ook juist vrijheid om per dag te bekijken waar ik zin in heb en wat er op me af komt.

Ik ben nieuwsgierig en heb er zin in[e-2764]️

Tot spreeks!

xxx

• 02 Augustus 2022 - 09:00

Maria:

• 03 Augustus 2022 - 21:07

RINA:

Leuk Merel,om je weer te kunnen volgen! Heel veel plezier!

• 05 Augustus 2022 - 08:43

Leonie:

Zet hem op babe! ❤️

• 05 Augustus 2022 - 08:47

Myrthe:

Leuk meerie om mee te kunnen lezen met je avontuur! ❤️

• 16 Augustus 2022 - 20:46

Claudia :