Enjoy life - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu Enjoy life - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Enjoy life

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 Augustus 2022 | Curaçao, Curaçao

Bon dia!

Vrijdag avond ben ik samen met Patrick een kijkje gaan nemen bij Madero beach club. Dit zit bij mambo beach boulevard. Hier was een poolparty gaande. We hebben het niet al te laat gemaakt dus was weer lekker op tijd thuis.

Zaterdag ben ik op zoek gegaan naar Pastechi. Ik had een toko (Daniël) aangeraden gekregen via Marthe, Danielle en Amy. Die moest ik natuurlijk wel nog even proberen!

Conclusie. Wel lekker maar niet geweldig. Het broodje bestaat vooral uit deeg dus dat valt niet zo lekker op mijn maag.

Na de pastechi genuttigd te hebben ben ik doorgereden naar Playa lagun. Dat ligt vlak bij westpunt. Westpunt is een dorpje gelegen in het meest westelijke gedeelte van Curacao.

Bij Playa lagun heb je kans om schildpadden te spotten tijdens het snorkelen. Ik had dan ook maar 1 doel!

Eenmaal in het water zwom ik een beetje richting meerdere mensen die aan het snorkelen waren. Aangekomen bij wat rotsen zie ik mijn mede snorkelaar naar mij kijken en dan ergens heen wijzen. Dat moet vast een schildpad zijn! En ja hoor, gespot! Zo mooi om de onderwater wereld op deze manier mee te krijgen.

Na het snorkelen nog even op het strandje gelegen en ben ik daarna de rots opgeklommen waar een restaurant te vinden is en ik nog even heb genoten van een kopje koffie en een glaasje ananassap.

Tegen de avond ben ik rustig terug gereden en eenmaal bij het hostel ben ik de (buiten) keuken ingedoken om mezelf te voorzien van een wrap falafel.

Begint steeds normaler aan te voelen om dit avontuur in mijn eentje te beleven. Je hebt er naast natuurlijk nadelen ook een heleboel voordelen aan zitten. Je eigen tijd in delen, zo sloom doen als je zelf wilt, kiezen wat jij écht graag wilt doen. Opstaan wanneer je wilt etc.

Het was weer een leuk dagje!

Tot spreeks![e-2764]️

• 28 Augustus 2022 - 15:10

Myrna:

Trots op jouuu!

• 28 Augustus 2022 - 18:57

Karen:

Leuk om je verslagen weet te lezen....!