Hoi Dushi - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu Hoi Dushi - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Hoi Dushi

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

26 Augustus 2022 | Curaçao, Curaçao

Hoi Dushi!

Woensdag24/8

Vanmorgen ben ik begonnen met een gezellig ontbijtje met Danielle, Marthe en Amy. Daarna over het eiland gaan touren. Eerst om koffie te drinken bij Number ten. Om vervolgens mijn weg te vervolgen naar het strandje daaibooy beach. Hier vliegen pelikanen rond om visjes te vangen. Is toch eniggg[e-1f60d]Na een heerlijke koffie Kees (ijskoffie) heb ik mijn weg vervolgd naar het Coral estate resort waar je kan genieten van een heel mooi uitzicht over zee en een infinity pool.

In de avond een hapje gegeten met Marthe, Danielle en Amy zij hadden hun laatste avond en vliegen morgen door naar Mexico. We kregen een lekkere pastechi van de chef kok die wilde hij graag aan ons laten proeven. Dit is een soort deeg met verschillende vullingen er in wij hadden die met kaas.

Donderdag 25/8

In de ochtend heb ik weer geholpen bij stichting dog Curaçao. Dit keer wel nog even tussen de pups gaan zitten want daar had ik vorige keer niet echt de tijd voor genomen. Wat een schatjes allemaal! Toen ik klaar was om 11:30 ben ik snel gaan rijden op zoek naar WiFi want ik zou even met de boys Buunk en zus gaan bellen.

Tussendoor neem ik eerst nog de afslag naar Santha Martha beach en kom ik bij een uitzicht Punt waar ik even stop. Ik neem het in me op. Soms besef je gewoon even niet wat je allemaal aan het doen bent.

Daarna vervolg ik mijn weg naar Cas abao. Hier betaal je 10 gulden entree. De helft daarvan is ongeveer het bedrag in euro’s.

Wauw weer een prachtig strand! Ik hoop natuurlijk heel hard dat ze hier WiFi hebben andere zou ik de afgesproken tijd mooi niet halen. Ik vraag het bij het restaurant maar helaas geen wifi aanwezig.

Dacht shittt hoe ga ik dit oplossen. Ik zeg tegen die meneer dat ik graag met mijn neefjes en zus wil bellen. Hij voert Myrna haar tel nummer in zijn telefoon en geeft hem aan mij als hij het nummer belt. Naaa is toch lieffff[e-2764]️

Sietske de vrouw die bij stichting dog Curaçao werkt is zo lief geweest om haar snorkel uit te lenen aan mij. Cas abao leek me een prima plek om dit uit te proberen. Dus ben ik het water ingedoken met de snorkel op m’n kop. Ik vond het geweldig! Lekker naar visjes kijken en achterna zwemmen[e-1f602]. Zo mooi! Hier heb ik ook nog lekker genoten van een full body massage. Daarna snel naar huis want mijn batterij van m’n telefoon was bijna leeg en was mijn powerbank (voor het eerst) vergeten. Dus dat was spannend! Met nog 18% en Maps.me aan om de weg terug te kunnen vinden. Het was ongeveer een half uur terug rijden.

Precies op het punt dat ik de weg uit mijn hoofd wist viel mijn telefoon uit! Bijzonder weer hè.

In de avond moest ik mijn autootje (Kia picanto) weer inleveren want hij is weer verder verhuurd. Maar ik heb al weer een andere op het oog. Ik vind het wel een upgrade[e-1f60d].

Ze zijn trouwens zo chill met auto verhuren. Geen auto papieren invullen, geen handtekeningen, niet de schade noteren. Ik moest alleen mijn rijbewijs even door te sturen en dat was het. In het begin vind je dat even spannend want je denkt gaat dat wel goed maar daarna merk je dat ze allemaal heel chill zijn.

In de avond mijn vaste ritueeltje, lekker chillen in de hangmat!

Bye schatjes

Tot spreeks![e-2764]️


  • 26 Augustus 2022 - 12:05

    Leonie Adama:

    Wat heerlijk en leuk allemaal lieverd!

  • 26 Augustus 2022 - 12:05

    Leonie Adama:

    Enjoy!

  • 26 Augustus 2022 - 12:54

    Papa Leuk Verhaal Weer Groeten Xxx Papa:

    leuk verhaal weer groeten xxx papa

  • 27 Augustus 2022 - 10:02

    Anita:

    Super leuk om te lezen Merel, geniet lekker
    Liefs Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 153113

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: