Flamingo land - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu Flamingo land - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Flamingo land

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 September 2022 | Bonaire, Bonaire

Dit is wat mij de rest van de week heeft bezig gehouden. Ben niet zo goed meer in het bijhouden van mijn avonturen maaar everything fine hoor!

Dinsdag 13/9

Vandaag een lekker chill dagje en in de avond ben ik naar de open lucht bioscoop gegaan. Een Nederlander heeft dit 7 jaar geleden opgericht. Super leuk idee alleen de stoeltjes zitten niet ideaal. Dus als je bij een kut film zit (in mijn geval) is het best moeilijk je aandacht er hij te houden[e-1f606]. Ik was naar bon bini 3. Maar de ervaring was in ieder geval leuk!

Woensdag 14/9

Om 9 uur begon ik met een Yoga lesje bij dreamz! Leukste yoga les die ik tot nu toe heb gedaan. Vanwege de afwisseling en de fijne oefeningen.

In de avond ga ik met Lotte naar Trocadero om een dansje te wagen. Veel studenten aanwezig. Na Tracadero rijden we nog naar Little Havana voor 1 laatste drankje.

Donderdag. 15/9

De volgende dag heb ik een gesprek bij the coffee bar om een aantal diensten mee te draaien. Super spannend want dit ligt niet echt in mijn comfortzone. Maar dat maakt het een leuke uitdaging!

Beide zijn we enthousiast na het gesprek (meteen een goed gevoel) en we spreken af om zaterdag een dienst mee te draaien om te kijken of het wat is.

Na het gesprek rij ik door naar Jibe city waar ik met Helianne heb afgesproken. Haar had ik leren kennen met uitgaan. We hadden al snel een goede klik en besloten haar laatste vakantie dagje samen door te brengen bij jibe city.

Einde van de dag nemen we helaas alweer afscheid. Het was kort maar oh zo gezellig krachtig. “Veel woorden hadden we niet nodig om elkaar te begrijpen gezellig”

In de avond spreek ik met Lotte af om een kijkje te nemen bij Cuba. Hier is het iedere donderdag avond feest met veel bachata dansjes en fijne muziek.

Vrijdag. 16/9

Op vrijdag ga ik met Lotte chillen bij het zwembad van Windsock. Poolday!

In de avond maak ik een overheerlijke salade voor mezelf. Low budget leven is nu wel aan de orde!

Zaterdag. 17/9

Proef werk dagje bij the coffee bar! Met lichtelijke zenuwen rij ik er naar toe. 10:00 moet ik aanwezig zijn. Maar tegelijkertijd heb ik er ook zin in en ik laat het op me af komen.

Ik krijg “les” in met een dienblad lopen en daarna word ik al snel in het diepe gegooid. Hupsakeee.

Het is veel nieuwe informatie maar ook leuk om weer even wat anders te ontdekken. De collega’s verwelkomen mij met open armen. Dat is al een goed begin!

Om 15:00 ben ik klaar en de rest van de tijd blijf ik lekker thuis hangen, lezen, muziek luisteren. Ook moet ik mijn hele hebben en houwen weer inpakken want zondag verhuis ik naar een 2 persoons kamer want Evaliennnn komt langs!