Dag 23 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

03 Mei 2008 | Roemenië, Boekarest

BUNA!:)

Daar ben ik dan eindelijk weer met een nieuw berichtje met mijn belevenissen.

Op dinsdag zijn Beau, Elyse en ik als eerst met de taxi naar Brico store gegaan om daar verf etc te halen. Handen vol liepen we nog even door de Ikea om een kastje in te slaan om ons spullen op stage te bewaren. Anders lopen we natuurlijk risico dat het kwijt raakt of word gebruikt. We hebben hier ook nog houten fotolijstjes gekocht waar we met de kinderen iets moois van kunnen maken.
Daarna zijn we gelijk door naar ons stage gegaan, toch maar gekozen om met de metro te gaan we hebben niet voor niets een abbonement gekocht! Maar het was ons toch wel iets te zwaar haha. Elyse komt trouwens bij Beau en mij op stage omdat haar eigen stage toch niet zo beviel.

Op het plein van de basisschool zijn we begonnen met de handbal lijnen. We hoopte erop dat we goede witte verf hadden gekocht. Nadat we de lijnen erop hadden geverfd ging het die dag nog regenen dus dat was een goede test. En het verf bleef mooi zitten!

Nienke en Angela, jullie hadden toch die voetjes bij de voordeur van de basisschool geverft!? die zijn helemaal vervaagd he, echt jammer want zag er leuk uit!

Woensdag hadden we weer een vrije dag, dit natuurlijk vanwege koninginnedag. We hadden allemaal een oranje shirt aangeschaft om zo de hele dag door Roemenie te lopen. Je wilt niet weten hoe iedereen ons aan keek alsof we aapies waren. haha We zijn vandaag met z'n alle naar Piata Romana gegaan en zijn daar naar een karaoke bar gegaan. Later kwamen wij erachter dat er op woensdag nooit karaoke is maar alleen op donderdag. Dat was wel even jammer, geen karaoke dus voor ons. Maar dit gaan we inhalen op tatiana haar verjaardag volgende week. Ook hadden we nog even een cocktailtje gedronken in een andere bar. Daarna hebben we avond gegeten in een italiaans restaurant. De rest van de groep gingen nog naar club twice, maar ik bleef dit keer thuis. Het bleek achteraf ook heel rustig te zijn, want hiet gaat bijna niemand stappen op woensdag.

Donderdag zijn we verder gegaan op stage met de handbal lijnen dit keer kwamen alle aapies kijken en wilde ze allemaal mee helpen. Dan weet je wel een beetje hoe dat gaat dan loopt het hier en daar scheef, haha maar hoe je hiet ook verft ze vinden alles mooi! Sommige kinderen deden trouwens wel erg hun best en vonden het nog leuk ook. Echt leuk om te zien. De lijnen van het handbal veld hebben we vandaag af gekregen.

Vrijdag zijn we begonnen met de voetbal lijnen dit keer gingen Robbin, Naazmin en Wendy mee naar onze stage. Die konden ons daar mooi mee helpen. De voetbal lijnen zijn nog niet helemaal af want ons verf was op, we kwamen toch niet helemaal uit. Volgende week gaan we ermee verder.
We zijn nog wezen bowlen in de avond, erg gezellig weer. Er is hier zo'n funland daar heb je vanalles spelcomputers, racen, airhocky, poolen, bowlen noem maar op dus daar hebben we gister avond nog even rond gehangen. Vannacht kwamen we thuis en gingen nog even naar de kelder, nou daar zag ik voor het eerst levende kakkerlakken. Ze zijn niet eng maar wel vies en snel! Ik heb gelijk wat filmpjes gemaakt, die nu ook hier op m'n site staan. De zusters maken ze dood met giftig spul daar gaan ze in no-time dood door.

Vandaag gaan we niet veel byzonders doen. Vanavond weer stappen natuurlijk. En we willen nog wel een keer naar het Paleis, weekendje naar de zwarte zee, brasov (de bergen). Maar dat moeten we nog allemaal even in plannen. Waarschijnlijk gaat het niet meer lukken om naar zigeunerdorp te gaan.. erg jammer! Nanda kan hem niet bereiken. maar we houden de goede hoop er in ;) haha

Wat een leuke berichten heb ik weer gehad! Super leuk om te lezen, echt heeeeeeeel leuk!!

Ik hou jullie op de hoogte!

La revedere:)
Liefs (K)






  • 03 Mei 2008 - 08:19

    Myrna:

    En nu de kinderen maar de schuld geven dat de lijnen scheef zijn:P maar het komt vast ook wel een beetje door jou:P:P haha
    Weer een leuk verhaal:) Heb je ook al foto's van het handbalveld?

    Kusje Myrna

  • 03 Mei 2008 - 08:20

    Maria:

    Ik heb geen inspiratie meer haha..

    Kus iig!

  • 03 Mei 2008 - 11:12

    Karen:

    wat een leuke dingen doe en beleef je daar.....
    zie aan de foto's dat je het naar je zin hebt....hartstikke goed!!!

    lieve groetjes Karen ( en Milton en Marron )

  • 03 Mei 2008 - 20:10

    Marsha:

    Ga zo door...........Heel veel plezier

    Kus van Marsha Marcel Mitchell Michael en Tommie

  • 04 Mei 2008 - 16:24

    Mitchell:

    lieve merel

    ik mis je.
    veel plezier,

    kusjes mitchell

  • 04 Mei 2008 - 16:28

    Micheal:

    Lieve merel

    ik mis je ook
    veel plezier

    groetjes michael

  • 04 Mei 2008 - 22:29

    Joyce:

    Heej Merel!

    Hoop dat alles naar je zin is daar! Ik probeer zo veel mogelijk te reageren, desnoods bij één van jullie meiden, maar omdat ik er vanavond al een aantal heb doorgenomen en gereageerd, houd ik nog maar weinig stof over om te melden haha!

    Nou ja, ik hoop dat het allemaal goed gaat daar, en dat jullie het leuk blijven vinden!

    Veel plezier nog in Roemenie!

    Liefs,
    Joyce

  • 05 Mei 2008 - 07:53

    FranCiis:

    HOOOOOI LIEVE MEREL!

    Hoe ist het met jOu?
    & Jullie?

    Als ik de fOtos en flmpjss zie zO te zien wel gOed.

    Het weer is vOlgens mij Ook lekker..
    Gelukkig hier Ook! ;)

    nOu hOe is het verder met je stage? wat mOet j nOu allemaal dOen? En beetje leuke mensen?

    Verder zijn ze nu een examen die ik heb gemaakt kwijt! dus dat is niets bijzonders vOor het hOrizon.. Balen! :S
    Maja kOmt gOEd

    Spreek jj snel meissie!

    Kuss franCis
    lOve jOe (K)(L)

  • 05 Mei 2008 - 10:39

    Mies:

    Eeej merel
    wat leuk dat jullie handbal en voetbal lijnen neer zetten :d jullie koningendag was dus even goed nog gezellie :)
    ik heb de laatste paar dagen niks meer neer gezet was hier kermis aan het vieren:p maar erg leuk om je verhalen weer te lezen:) ik heb je kaartje ontvangen echt leuk dank je wel :)
    en bedankt voor het geven van de brief en foto's aan rebeca.

    de dingen die je allemaal nog wilt gaan doen moet je ook zkr gaan doen het is echt de moeite waard:)

    tot snel weer
    la' reverdere Kusss mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 153038

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: