Home sweet home - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

24 Juni 2008 | Roemenië, Boekarest

Hoi hoi!
Ik ben zaterdag veilig geland op schiphol en hebben een goeie en snelle vlucht gehad.

Vrijdag avond voor de laatste keer nog gezellig op de veranda gezeten, wat gedronken.
Zaterdag om 8 uur ging de wekker, gelukkig hadden we vrijdag al de kamer schoongemaakt dus dat scheelde weer een hoop voor zaterdag. Nog de laatste dingetjes inpakken mn koffer kon nauwelijks dicht.
We werden om 10 uur opgehaald door 4 taxi's en hebben ons daar in verdeeld. Binnen een klein uurtje kwamen we aan bij otopeni airport waren wel wat aan de vroege kant maarja beter te vroeg dan te laat;) Na een uurtje denk ik konden we inchecken allemaal bang of onze koffer niet te zwaar zal wegen. En ja meerendeels hadden een te zware koffer maar er werd niks over gezegd gelukkig!
Mijn koffer woog zelfs 29 kilo nou in Nederland gaat dat echt te ver, wat een mazzel had ik zeg!

We moesten weer overstappen bij zurich airport daar hebben we nog even wat luchtjes inkopen gedaan:D en toen weer verder naar ons laatste vliegreis en waar ons avontuur ook eindigde. Op schiphol werd ik open ontvangen door mn familie en vrienden:D was echt super.
Thuis nog gezellig even wat gedronken en een taartje gegeten tijdens het kijken van voetbal natuurlijk wat niet gemist mocht worden:P

Het is leuk maar gek om terug te zijn maar alles is ook weer heel snel normaal. Het ging zo snel! Morgen weer een bijeenkomst dan zie ik de groep weer.

Ik wil nog een aantal mensen bedanken die een bijdrage hebben geleverd waardoor ik de kinderen weer net iets extra's heb kunnen geven. Met name: Lars onclin, Karen Brans, Jan Morren, Rina Sweenen, Fam schipper, Evalien Velzeboer, Faziel Bechan, Henk & Monique Dijkman, Manou Dijkman, Renan Beunen, !Rene Engels!, Sascha Limburg, Piet Braat, Fam huijbers, Myrna Engels, Marron Braat.

SUPER bedankt!!!!

En iedereen heel erg bedankt voor het lezen van mijn site! het geeft me een goed gevoel:D

voor de laatste keer:
LA REVEDERE