Laatste stage dag + vluchtnummer - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Laatste stage dag + vluchtnummer - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Laatste stage dag + vluchtnummer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Juni 2008 | Roemenië, Boekarest

Buna! Ben ik weer met waarschijnlijk m'n 1 na laatste berichtje!

van het weekend een lekker rustig weekendje gehad. Vrijdag avond hebben we natuurlijk nog voetbal gekeken, dit keer op een terassje hier in de buurt. Het was erg gezellig en een leuke wedstrijd om die in Roemenie te kijken!

We hadden dit keer niks van te voren ingepland voor Zaterdag en Zondag. Op zaterdag gingen we toch nog onverwachts even een marktje op hier 1 halte met de tram vandaan. Niet zo veel leuks gezien, we hebben al genoeg inkopen gedaan de afgelopen weken. In de avond zijn we lekker wat gaan eten op een terassje en besefde ik me oppeens dat m'n avontuur echt bijna voorbij is.
In de avond hebben we ons laatste zaterdag avondje gehouden in club maxx, dit was weer erg gezellig. Ik hield het alleen niet zo lang uit want het was ontzettend heet, 3 uur weer naar huis toch was het leuk om nog even voor de laatste keer in club maxx te zijn.

Zondag hebben we letterlijk niks gedaan, nouja een beetje opgeruimd alvast. En thuis gegeten, meestal aten we op zondag buiten de deur omdat het voor sommige snack dag is. Dit keer hadden we geen zin dus bleven we lekker thuis.

Vandaag was ons laatste stage dag aangebroken, jeetje wat is het toch snel gegaan! Als eerst was het een hele klus om alle voetballen, handballen, mini-goals, en ongeveer 30 voetbal albums mee te nemen onderweg naar stage. We hadden alles verdeeld onder 4 tassen dus dat scheelde een hoop. Robbin is vandaag mee gegaan naar ons stage, hij wilde het nog voor de laatste keer meemaken.
Als eerst zijn we trouwens nog langs de carefour geweest om hier nog drinken, snoepjes, cadeautjes, slingers, ballonnen enzo te halen. Van het overige sponsorgeld hebben we een zwembad voor het kindertehuis gekocht, we zijn dit keer met de taxi naar stage geweest. Deze reis ging een stuk sneller dan met de metro. Met de taxi duurde dit ongeveer 20 min, met de tram en metro zijn we 1 uur bezig. Het zwembad hadden we gelijk opgezet. Alleen duurde het een paar uur voor dat het zwembad eindelijk vol zat.
Op stage hebben we leuke spelletjes gedaan zoals water snoep happen, touwtje snoep happen, balonnen trap, en stoelendans. De kinderen waren lekker druk, ze vonden het allemaal erg leuk. Als laatst hebben we de cadeautjes uitgedeeld. Voor de jongens hadden we NL voetbal album met een fluit lolly voor de kleinere meiden een barbie met een fluit lolly en voor de iets oudere meiden 2 tijdschriften met een fluit lolly. Ze waren er erg blij mee.

Donderdag willen we zoiezo nog even terug gaan om definitief gedag te zeggen, en om de foto's te brengen die we hebben uitgeprint voor de kids die een fotolijstje hebben geschilderd.

Allemaal alvast hardstikke bedankt voor jullie smsjes, mailtjes, kaartjes, pakketjes, reacties & krabbels!! Super!

Mijn vluchtnummer voor zaterdag is:
LX0734
Ik vlieg vanaf Zurich.
19:00 uur land ik op schiphol

Dikke kus vanuit Roemenie!
La revedere

• 16 Juni 2008 - 18:12

Murnii:

Love youu zussiee, Ik heb wel zin hoor in zaterdag ;)

Vrijdag eerst even feesten met mede stagegenootjes, dat school en stage derop zit.!!

See youu SOONNNN

Dikke kus je grote zus:P X Myrna

• 16 Juni 2008 - 18:49

Marsha:

Wat een leuke afscheidskadootjes hebben jullie uitgedeeld, ze zijn er erg blij mee zo te zien. en een leuk zwembad :-P

Ik heb je vluchtnummer als genoteerd :-P

Kus Marsha

• 16 Juni 2008 - 20:47

Maria:

Haha wat schattig zeg, die roemeense jongens met een stickerboek van het Nederlandse elftal!

Die kids zullen jullie wel gaan missen als jullie weer weg gaan.. Geen cadeautjes, leuke spelletjes en veel plezier met jullie!!

Dan kunnen wij weer genieten van jou ;)

Kus, hou van je!

• 18 Juni 2008 - 21:02

Rina:

Hoi Merel
    Ik heb alles nog eens rustig nagelezen,en wat hebben jullie toch veel gedaan in die korte tijd!!!
    En al die gelukkige smoeltjes van die kinderen,dan gaat het hier wel anders he?
    De kinderen hier zijn niet zo snel tevreden te stellen.
    Het moet een goed gevoel zijn dat je daar zoveel voor de kinderen kan betekenen!
    Je kan trots zijn op jezelf!!

Toch wel weer snel gegaan he,de tijd?
    Goeie vlucht terug.
    Groetjes Rina

• 19 Juni 2008 - 18:41

Mies:

buna
    wat hebben jullie er een leuk afscheid van gemaakt voor hun en jullie.ik vidn het ook super leuk om je foto's te zien vooral om de bekende er op te zien.
    nog 2 nachtjes en dan ben je weer op nederlandse bodem.
    geniet er nog ff lekker van hoe was het vandaag gegaan het echte afscheid nemen?
    ik kom snel een x langs om je foto's te bekijken en je verhalen te horen ben echt zo benieuwd:D

pa pa
    kuss