Dag 18 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Buna allemaal!

Zaterdag
Even voor Beau gezongen vrijdag 12 uur s'nachts. De kamer stiekem versierd in de ochtend toen Beau aan het ontbijten was. In de middag zijn we naar city mall gegaan een winkel centrum in Boekarest met vooral merk winkels zoals tommy hilfiger, replay, mango, lacoste, esprit etc. Nanda en Kirsten gingen expres niet mee om de boel nog een beetje te versieren in de keuken dus hun heel stiekem uit de tram gesprongen en gezorgd dat Beau dit niet door had. haha wat een actie. Als er iemand het opvalt dat er iemand uit de groep ontbreekt is het Beau wel, dus Beau gelijk waar zijn Nanda en Kirsten? wij allemaal huh? doen alsof we van niks wisten:P Beau pissig, waarom moeten hun nou weer achter blijven. Toen we uit waren gewinkeld zijn we met z'n alle naar huis gegaan Beau naar beneden gelokt en hebben beneden in de keuken met z'n alle voor Beau gezongen, taartje gegeten en champagne gedronken. Erg gezellig en ze was lekker verrast!
Daarna zijn we weer met z'n alle uiteten geweest, dit keer viel het wel erg tegen.

Thuis gingen we ons allemaal klaar maken voor Pacha. Wij wonen naast een kerk dus het stond helemaal vol rond om te kerk en ook voor ons huis, vanwege de pasen. Je hoorde een soort priester zingen en het stond vol met de mensen en allemaal een kaars in hun hand. Bizar om te zien en te horen. Het is hier heel gelovig dus pasen is hier belangrijk en dat vieren ze hier bewust een maand later.

Nou eenmaal klaar om te gaan stappen. Gelukkig reden de trams nog, dit is namelijk nooit om 12 uur. Dus dat was nu wel erg handig.. Bij Pacha viel het ons eigenlijk wel tegen. Heel erg netjes en het was niet zo druk. Je kan daar een tafel reserveren waar je dan kan zitten en dan staat daar al drinken klaar op de tafels. Wij gingen maar aan de bar staan. Toch maar besloten om naar club maxx te gaan want dat leek toch meer iets voor ons.
In de nacht kwamen we moeilijk thuis omdat er bijna geen taxi's reden waarschijnlijk vanwege de pasen. Een uur gewacht en stukje verder gelopen kwamen we gelukkig taxi's tegen die ons konden brengen. Ondertussen half 7 thuis en al lekker licht haha

Zondag rustig dagje gehad, met z'n alle bij de mac gegeten en niet zo veel gedaan, lekker uitgerust.

Maandag
Weer een vrije dag, 2e paasdag natuurlijk. Cadeautjes gekocht voor de meiden die nog jarig zijn. We hebben nog 3 verjaardagen van Nanda, Kirsten en Tatiana. Dus dat word een gezellige week volgende week.
Vanavond lekker een broodje ei gemaakt, dat miste ik wel even haha de andere hadden doner kebab gehaald.

Nou twinsoul wees maar niet bang ook bij ons komen er irritatie's, woordewisselingen etc van pas!! om er nog even op terug te komen;) haha

Morgen gaan we vroeg ons bed uit om verf te halen bij de bouwmarkt vlak naast de Ikea. Dan gaan we beginnen met de handbal lijnen en doen daar dan waarschijnlijk gelijk de voetbal lijnen achteraan. Jullie zien hier binnekort natuurlijk nog het resultaat van!

Nienke nog bedankt voor je tip!, we gaan kijken of we er wat mee kunnen doen:) Morgen even bekijken op de basisschool, want kwam niet zo snel in me op welk tuintje je nou precies bedoeld..:)

Super leuke berichtjes weer allemaal!!!

Dikke kus
La revedere!!

xxxxxxxxxxxx





  • 28 April 2008 - 19:44

    Maria:

    Jaaaa nu ben ik eens de eerste die reageert!! Heb ik soms geen leven? Nou laten we het daar maar niet over hebben;)

    Haha logisch dat jullie ook irritaties hebben, als je met zn 8en (?) 24/7 op elkaars lip zit ;) Maar ja dat zijn natuurlijk niet de gezellige verhalen om over te vertellen he.. ;)

    Gaan jullie nou ook nog iets doen met Koninginnedag en nacht?

    Kusje, hou van je en mis je

  • 28 April 2008 - 20:18

    Tante Ingrid:

    Jaaaa en ik ben de tweede!!!!!!! Merel je kaart ontvangen hoor vandaag, bedankt
    Ik zal hem bij oom Henny opplakken zie ik hem elke dag.
    Irritaties horen erbij, probeer ze uit te praten dat helpt soms.Hou je taai of schrijf ze anders van je af. Ik hoor weer van je succes met het schilderen.
    liefs xxx tante Ingrid

  • 28 April 2008 - 20:33

    Myrna:

    Nou merel, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk.!! Alleen dat iedereen bij purvak vraagt, waar is je zusje??? Ooh jaa die zit in Roemenie.

    Ik had trouwens tegen babs je site gezegt, maar dat had papa uiteraard ook al gedaan. Haha dus er wordt genoeg reclame gemaakt voor je site.!

    Je heb al 3950 bezoeker gehad op je site? Reclame genoeg gemaakt denk ik zo haha.!!

    Love youuu Kusje Myrna

  • 29 April 2008 - 00:31

    Patrick:

    Heej Merel
    afgelopen zondag nog ff aandacht besteed aan je site tijdens mijn programma. As vrijdag is weer die nachtshow op RTV80, dus dan zullen we Beau ook ff promoten ;)

    Leuk om zo te lezen wat jullie daar allemaal doen. afgelopen zondag was er een sidechick bij me die kende Nanda, is toch jullie begeleider??

    Groetjessss
    (DJ) Patrick

  • 29 April 2008 - 10:19

    Hey:

    merel wat een leuke video, julie met zijn alle in de tram.
    Je heb de balonnen video er af gehaald.
    Wil je nog meer video ruimte,dan kunnen er nog meer filmpjes op.
    Zijn jullie al bij een voetbal stadion gaan kijken hoe het roemense voetbalelftal speelt .
    Ik heb een voetbal stikkerboek van het ek,is dat wat voor de kinderen.
    Ik hoor het van je,dan kan ik het opsturen.
    Het roemense elftal staat er ook in.

    groetjes en kus papa

  • 29 April 2008 - 11:38

    Maria:

    Heeyy lieverd,

    Wij hebben trouwens ook je kaartje ontvangen! Ik weet eigenlijk niet of Myrna of papa dat al gezegd hadden maar dan weet je het bij deze ;)

    Kusje

  • 29 April 2008 - 15:49

    Myrna:

    haay Merel, Vandaag iedereen de groeten van je gedaan op de purvak.. Groetjes terug natuurlijk..

    We moesten Rek numm controleren zoals gewoonlijk.. en bij mijn naam stond jou rekening nummer, beetje raar vind je ook niet:P:P haha
    Heb het verandered:p Dus Helaas haha
    Op mn hyves kun je de foto's zien van het voetbalteam.. En ook het krantenstukje heb ik ingescant.!!

    Dikkee Kus Myrna

  • 30 April 2008 - 21:35

    Marsha:

    Hoi Merel...........

    Een hele fijne koninginnedag toegewenst, en maak er wat van met zn allen, ik heb het erg leuk gehad in iedergeval!!

    Dikke kus van ons !!!

  • 01 Mei 2008 - 08:59

    Aleid:

    Hey merel , wat ontzettend leuk om je belevenissen te lezen. Vlgs mij is het daar best gezellig en maak je genoeg mee!
    leuk om zo'n andere cultuur te leren kennen als je er woont.Veel succ6 met jullie werk en de rest en ik blijf op de hoogte!
    lfs Aleid

  • 01 Mei 2008 - 10:48

    Leonie:

    Dikke leo (L) Meerie

    hiehaaahooeeeeeeee ik mis je men!!

  • 02 Mei 2008 - 21:52

    Myrna:

    ik mis je. :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 153131

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: