Dag 3. Geron Foundation - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Dag 3. Geron Foundation - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Dag 3. Geron Foundation

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

13 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Buna!:) (hallo)

Vanaf vandaag zitten we in Geron foundation. Best een leuke plek. Wel in het armoedigste gebied in Boekarest. Er hangt hier een beetje een rare geur in het huis haha maar er wonen ook allemaal demente ouderen.;) De kamer is groot, vind ik! ik slaap samen met Beau in kamer nr 4. Ik slaap in het bed waar Nanda vorig jaar heeft geslapen.

We hebben vanavond bij de mac gegeten. Daar gingen we met de tram heen. Zonder kaartje, want die konden we niet meer kopen. Er schijnt op zondag niet echt gecontroleerd te worden dus gingen we het gokje maar wagen. Voorderest hebben we vandaag ons kamer klaar gemaakt en ingericht. Ik zal wat foto's erbij doen.

Het uitgaan is hier erg leuk, tenminste gister was het echt een leuke avond. We zijn naar Twice gegaan. Een discotheek onder de grond. Een biertje is hier 2 lei. Dat is omgerekend 55 euro cent! En je kan in Twice alleen maar flessen wijn kopen, 2 flessen wijn voor 50 lei! Het was ook een leuke discotheek, even wat anders dan in Nederland, en super druk al om 12 uur!

Nanda ging ons trouwens even een rondleiding geven door het huis. We kwamen bij de veranda aan (soort terrasje) waar de ouderen ook kunnen zitten. 1 man zat met z'n handen vast gebonden aan de stoel waar hij in zat. echt vreemd..
We hebben ook leuke honden bij het huis, ze zijn erg lief en die bijten je niet! ;)

Het is alweer bed tijd, morgen gaan we om 10 uur op stap om naar de stage plekken te gaan.

La vedere, (doei)
Liefs x

• 13 April 2008 - 20:14

Myrna:

Heey merelltjjee,

Papa vroeg hoeveel foto's je op deze site wilt zetten? Dan kan die zo'n geheugen kopen ofzo.. Ik weet het niet precies..!!

Leuk joh kamer 4. Dat heb je dr zeker express bij gezet:P

Ik was vandaag ook naar macie, met Sascha en Evalien:) Daarna gezellig voetbalvrouwen gekeken.!!

Love you

• 13 April 2008 - 20:24

Marsha:

Hoi Meer..

Thanks voor je smsje..

Kus Mars

• 13 April 2008 - 20:35

Lars:

Ohhhh nu al je eerste overtreding in Roemenieee!!
    Echt leuk om te lezennn!
    Nog ff vakantie vieren en dan begint het echte werk!! :D
    Voor die prijs voor biertjes hoef je ze niet te jatten he!! :P
    Nou meroltjeee.. heeeeeel veel plezier nog!
    Spreek je snel weer!
    Kuss

• 13 April 2008 - 21:30

Myrna:

Merel, je was trouwens vandaag weer op de radio. Nouja niet jijzelf maar dr werd wel even reclame voor je gemaakt:) Papa had Radio Purmerend aangezet tijdesn dat Patrick draaid en toen hoorde we aan het einde jou site en een verhaaltje wat jullie daar doen enzoo..
    Was het je nog vergeten te vertellen :O

Kusje Veel succes morgen met je stage zoeken.!! Love you

• 14 April 2008 - 09:34

Brenda.:

Hoi Merel,

Wat leuk om je zo te volgen!! Kijk af en toe ff stiekem.

groetjes, brenda.

• 14 April 2008 - 13:32

Rianne:

Eey mereltje

Hoe is het daar.?
    Leuk dat je dit zo bij houdt.
    Vermaak je je wel een beetje daar:)?
    En hoe was de reis gegaan.?

Kusjee Rianne

• 14 April 2008 - 14:04

Maria:

Heeyy lieverd!

Even een berichtje vanuit Valancia. Eigenlijk had ik me voorgenomen om NIET op internet te gaan tijdens te vakantie maar ja.. het is hier gratis in het hostel en ik was toch even benieuwd hoe het met jou gaat daar...

Maar zo te lezen heb je het tot nu toe naar je zin, dat is goed om te horen!!!

Hier in Valencia is het ook echt top... Echt super leuke studiereis!!

Nou mops, ik kom snel weer kijken hier..

Hou van je,

KUSS

• 14 April 2008 - 15:59

Karen:

het ziet er allemaal goed uit (je kamer enzo...)hoop dat alles ook naar wens gaat...veel succes op je stage!!

groetjes Karen xxx

• 14 April 2008 - 16:01

Milton:

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg merel
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes milton

• 14 April 2008 - 17:36

Ilse:

hey meis! Wat leuk joh om alles te lezen en om jullie foto's te bekijken. Volgens mij hebben jullie het daar hartstikke naar jullie zin! NOu ik blijf je site aandachtig lezen, want wil natuurlijk wel op de hoogte blijven. Ik heb bij Beau een krabbeltje achter gelaten, geef dat maar even door! Doe je de groetjes aan de rest van de meiden?

Kus Ilse

• 14 April 2008 - 20:11

Rene Engels:

merel ik heb je smsje ontvang
    we hadden geen regen hier
    heb je ook al fotos van die honden die om het huis lopen

groetjes papa

• 15 April 2008 - 16:40

Mies:

Eeej merel
    haha ja twise is leuk he hahaha :)
    wat leuk dat je al zo veel foto's op je site hebt gezet leuk om het terug te zien. ik ben benieuwd hoe je het op je eigen stage gaat vinden en bij de andere.
    ja het stinkt wel he in het huis.
    en het is zkr raar dat die oudjes vastgebonden zijn maarja anders lopen ze weg en dan kan ook niet.

heel veel plezier en niet te vaak zonder kaartje reizen he ik heb wel een keer een boete gehad hahaha:)

kusss

• 15 April 2008 - 18:16

Chantal:

ik hou je in de gaten hoor merell :D hahahaha
    veel plezier ;)

• 15 April 2008 - 19:05

Fam Schipper:

Wat een ontzettend leuke foto's!!!

Groetjes en een dikke kus.....