Radio Purmerend! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu Radio Purmerend! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Radio Purmerend!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

23 Maart 2008 | Nederland, Purmerend

Heeey!

Jullie weten ondertussen allemaal wel dat ik op 11 april vertek naar Roemenië om daar voor 10 weken stage te lopen! Nu had ik vorige week bedacht om een verhaaltje op tekst tv Purmerend te plaatsen. Wie niet waagd wie niet wint dus had het gewoon gedaan!
Afgelopen vrijdag werd ik gebeld, het een en ander nog doorgenomen en ja hoor vandaag staat het erop.

Vandaag zit ik op m'n stage op 1e paasdag totaal onverwachts word ik oppeens gebeld om kwart over 1 door radio Purmerend!! of ik misschien zin had om half 2 terug gebeld te worden en dan een paar vraagjes te beantwoorden, i.v.m mijn stage naar Roemenië!
maar NATUURLIJK! in die 10 minuten snel nog wat mensen gebeld o.a mijn vader, snel vertellen! maar ook Beau, die ook mee gaat naar Roemenië. Nog even snel bespreken; wat moeten de mensen allemaal weten en wat is goed om te vertellen. Snel nog wat mensen gesmst; ik kom zo op Radio Purmerend!

Voor ik het wist waren die 10 minuten om! dus snel mijn telefoon voor me gelegd en niks meer mee gedaan, klaar om gebeld te worden.
Nou ik zal jullie vertellen m'n hart stond in m'n keel! Maar waarom? het is een kans die je niet voorbij moet laten gaan! Daar ging de telefoon! en ja hoor Radio Purmerend, eerst kreeg ik een liedje van Nick&Simon te horen daarna zou ik live met hem aan de telefoon komen. Liedje afgelopen en daar was ik dan Live op de Radio! Even gepraat over Roemenië wat ik daar ga doen en nog op zoek ben naar Sponsers omdat extra geld goed van pas komt en wij de kinderen op een leuke en goede manier kunnen vermaken. Maar ook met het geld het hier en daar op kunnen knappen. Nouja een mooi verhaaltje ervan gebreid en het ging helemaal goed!! Wauw! wat vet
Mijn rek. nr word regelmatig herhaalt vertelde hij me nog. Nou helemaal top!!
Ik krijg die glimlach niet meer van m'n gezicht zo onverwachts en het ging zo snel!!

Volgende week word ik terug gebeld om te kijken of het nog iets heeft opgeleverd. Ik ben onwijs benieuwd en kijk al uit naar volgende week


Kusjess
Liefs


Link naar het artikeltje op rtv Purmerend website:
http://www.rtvpurmerend.nl/index.php?bericht=2232

  • 08 April 2008 - 16:50

    Murnii:

    Meerieee je gaat alweer bijna.. Ben benieuwd naar je verhalen..!! En belevenissen..!!!

    Kusjeee

  • 10 April 2008 - 14:24

    Karen:

    Lieve Merel,

    HEEEEELLLL VEEEEELLLL PLEZIER!!!!!!

    groetjes K,M&M xxxxx

  • 10 April 2008 - 17:06

    Esther:

    Heej Merel
    Heel veel plezier in Roemenie. Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven. Ik ga het bijhouden hoor!!
    xx Esther

  • 10 April 2008 - 19:04

    Sascha:

    Hii merel
    Je laatste aaf in nederland.
    Kwens je heel veel plezier!!
    kus sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 153089

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: