Bijeenkomst voor Roemenië - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu Bijeenkomst voor Roemenië - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Bijeenkomst voor Roemenië

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 December 2007 | Nederland, Purmerend

Ondertussen hebben we 2 bijeenkomsten gehad met de leerlingen die zich allemaal willen inzetten voor een stage in Roemenië! op 22 november hadden we de eerste bijeenkomst in junius. Daar ontmoette we alle leerlingen die ook graag naar Roemenië willen om daar te helpen. Vandaag was dan onze 2e bijeenkomst. We hebben definitief gehoord welke plek we gaan stage lopen en dat we ook daadwerkelijk allemaal mogen gaan! Wat een nieuws:D Krijg er steeds meer zin in! In het begin was het steeds onduidelijk of het wel door kon gaan vanwege verblijfplaatsen en welke plek we konden stage lopen. Soms dacht ik zelfs dat het niks meer zou worden. Vandaag hebben we dus gehoord dat we gewoon allemaal kunnen!
We hebben vandaag bij de bijeenkomst een boekje gehad met allemaal informatie wat we goed kunnen gebruiken! Waar we o.a zijn ingedeeld om stage te lopen en de adressen van de stage plekken en het verblijf waar we de 2 maanden kunnen leven! Ook de goedkoopste tickets die we zo snel mogelijk moeten gaan boeke! En dan natuurlijk zorgen dat we met z'n alle tegelijk gaan in 1 vlucht! dat is natuurlijk wel het leukste:D
We moeten zoveel voorbereiden, als aller eerst de inentingen, al ben ik nog een beetje aan het twijfelen of ik die wil nemen. Maar ook uitwonende beurs en dat gedoe met je ov.. ja dat moeten we allemaal zelf doen! maar gelukkig krijgen we daar ook genoeg steun en hulp bij van Cees, Nanda en Maureen die kunnen ons alles vertellen hoe iets het makkelijkst gedaan kan worden! Nanda en Maureen gaan de eerste maand mee om ons te begeleiden. Maureen periode 3 en Nanda periode 4.

Ik heb er heel veel zin in! 14 februari hebben we weer een bijeenkomst. Dan alleen met de leerlingen die in periode 4 ( 11 april t/m 21 juni ) naar Roemenië gaan!

Oja ik heb maandag kennisgemaakt met de directrise en een vrijwilliger van de gehandicapten in Roemenië met 2 andere leerlingen Kirsten en Mieke. Maar nu ga ik dus niet meer bij de gehandicapten stage lopen. Maar ik kom bij straatkinderen en basisschool! Lijkt me ook heel erg leuk! En nu kom ik ook samen met Beau nou dat is toch goed geregeld! Er was namelijk nog een plekje over bij basisschool en straatkinderen en bij de gehandicapten waar ik eerst stond ingedeeld waren we met z'n 3e . Zo doende dat ik ben overgeplaats.
We komen met z'n 10e in 1 huis om te slapen. all1 onze stage plaatsen zijn verschillend. Nou klinkt allemaal hardstikke leuk!
Heb er zin in en ga er heel wat van leren


Tot volgend bericht

Liefss Merel

  • 09 Januari 2008 - 17:36

    Rianne:

    Heel erg veel plezier in Roemenie, Maar ik ga je wel missen hoor

    Kussiee(K)

  • 21 Maart 2008 - 23:52

    Murnii:

    Aaagghhh merel, toen waren het nog maar 20 dagen..!! De tijd gaat super snell.>!!
    Je zal vast veel leren in Roemenie..!! En gaa je wel misseenn.. Maar voordat je het weet zit je weer naast me achter de pc en wil ik je weer weg hebben:P:P

    Heeeeeel veel plezier voor de 1000x

    kusjeee Myrnaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 153363

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: