Thailand it is! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu Thailand it is! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Thailand it is!

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Februari 2016 | Nederland, Schiphol

Wij gaan naar Thailand!

Het begon allemaal in mei 2015. Nanda nodigt me uit om mee te gaan naar een Thaise fanclub avond. Thaise muziek, Thaise hapjes, Thaise dansjes en hier en daar een Thaise quiz. Bij binnenkomst kon je op de foto die gelijk op Facebook werd geplaatst van Amazing Thailand. Wie de meeste likes had gehaald gedurende de avond kon een reis winnen naar Thailand. En raad eens wie er won? WIJ! Het ging vervolgens allemaal een beetje aan ons voorbij zo onwerkelijk en ongeloofwaardig. Maar we dachten we wachten het af en zien wat er van komt. Nu 9 maanden later zitten we op Schiphol hebben we net ingecheckt en slapen we de eerste 5 nachten in 2 hotels in Pattaya en Bangkok, aangeboden door Amazing thailand. Daarna reizen we verder naar het noorden in Chiang-mai en pai en wat daarna op ons pad komt zien we daar.

To be continued!

Xxjes