I want to ride my bycicle - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu I want to ride my bycicle - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Merel Engels - WaarBenJij.nu

I want to ride my bycicle

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

30 Augustus 2022 | Curaçao, Curaçao

Bon Nochi! (Goedenavond)

Als je hier zegt dat je gaat fietsen verklaren ze je (meestal) voor gek. De wegen zijn niet echt gemaakt om te fietsen, je hebt veel heuvels en 1 fietspad op heel het eiland. Toch ben ik nog 1 keer op de fiets gesprongen want morgen ga ik verder naar mijn andere verblijf en dan kan ik er geen gebruik meer van maken.

Ik ging op tijd op pad. Om 9 uur zat ik al op een strand bedje van Papagayo beach resort. Wat een prachtige plek ook weer! Met een soort infinity pool met zee water.

Na zo’n 3 uurtjes besloot ik weer terug te fietsen. Ik heb Noa, mijn roomie, aangeboden naar Hato te brengen. Zij vertrekt na 3 maanden stage weer terug naar het vertrouwde België.

Na dat ik Noa heb afgezet en uitgezwaaid ga ik op zoek naar de plek waar ik de komende week ga verblijven. Dit ligt richting Brievengat.

Ik heb het aardig snel gevonden, al zeg ik het zelf,en maak kennis met Laura. De moeder van Frenshelo. Ze laat me m’n kamer zien en spreek een tijd met haar af dat ik morgen kom. De kamer heeft geen airco dus ik ben heel benieuwd of ik dat overleef[e-1f602].

Ik zeg haar weer gedag en ga terug richting Bed[e-38]Bike Jan Thiel. Onderweg zie ik een groot reclame bord met “brakkeput mei-mei” dat bord zie ik al 2 weken en inmiddels veel te nieuwsgierig naar geworden. Ik neem spontaan de afslag en ga hier nog even genieten van een pina colada en mini pastechi. Wat een leuk plekje!

Vanavond nog even een laatste duik nemen in het zwembad en word het mijn spullen bij elkaar rapen, koffer weer in orde om morgen te verhuizen naar mijn nieuwe plekje.

Ajo!

Tot spreeks[e-2764]️


  • 31 Augustus 2022 - 08:51

    Rene:

    veel plezier op je nieuwe adres groeten xxx papa

  • 31 Augustus 2022 - 12:02

    Ingrid :

    Hoi Merel
    Leuk om je verslagen te lezen en veel plezier op je nieuwe plekje.
    Liefs tante Ingrid

  • 31 Augustus 2022 - 13:15

    Myrna:

    Wat leuk sis! Je vertelde wel dat je via een collega een verblijf had. Maar ik wist helemaal niet welke collega haha! Super leuk.. veel plezier nog je laatste week op Curaçao.
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 153086

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: