Aruba experience - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Engels - WaarBenJij.nu Aruba experience - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Aruba experience

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 November 2022 | Aruba, Aruba

Aruuuuba experience

Ja, want dat is het. Een hele nieuwe belevenis[e-2728]

4 november

We gaan vandaag weer een dagje oppassen! We beginnen rustig met een mandala kleurplaat. Ondertussen komt de vuilniswagen langs rijden dat is natuurlijk ook wel erg interessant om te zien! Als de kleurplaat klaar is laten ze hem trots zien en stuur ik een fototje van het eind resultaat naar de ouders.

De rest van de ochtend brengen we door aan het zwembad. Geweldig vind ze het. Zo geweldig dat ik mijn hele trucendoos uit de kast moet halen om ze weer mee te krijgen naar huis[e-1f923]

Maar uiteindelijk lukt dit en eten we thuis een broodje en gaat L daarna een dutje doen.

In de avond zoek ik met Chourouk het on the rocks cafe op waar Buleria op treed. Als dit is afgelopen belanden we nog in een andere “kroeg” waar het geluid op standje 1000 staat. Dus we zijn na 1 pineapple malibuuuu snel weer weg.

Zaterdag 5 november

Lekker uit slapen en een rustig dagje. Om 17:00 moet ik weer oppassen. Als ik daar ben racen nog even snel naar het zwembad. Dit keer een ander bad dan gister. Leuk voor de afwisseling haha. Na het zwemmen lekker soepie eten met de kids en eten ze als toetje hun zelf versierde eierkoek met blauwe bessen daarna breng ik ze naar bed.

Precies na dat ze beide in bed liggen valt al het stroom uit[e-1f923]het hele huis was pikke donker! En het hele park waar ze wonen ook. Oke, uitdaging! D is bang in het donker en wilt dat ik geen moment van zijn zijde verdwijn. Maar ik ga toch liever op zoek naar iets van licht, zaklamp, kaarsje. Niets daarvan hebben ze in huis. Haha oke hoe ga ik dit oplossen. Ik laat mijn mobiel met zaklamp bij D achter en ik zeg dat ik zo terug kom. Voor de deur hoor ik een stem en vraag aan de overburen of ze een kaarsje hebben. Dat hebben ze gelukkig en die mag ik dan ook hebben.

Ik loop weer terug naar D. en breng de rest van de avond door bij hem in de buurt. Blijkbaar moet ik nu even back to basic en genieten van de rust. Want rust dat heb ik nu echt. Kids die slapen, geen licht, geen airco en geen wifi.

Als de ouders weer binnen stappen om 23:00 springt alles weer aan. Typisch he?!

Zondag 6 november

We beginnen vandaag vroeg! Om 6:15 afgesproken in santa cruz voor een morning hike. Ik had op facebook een oproep geplaatst voor een wandel maatje. Frida reageerde daar op dat zij iedere week hiked met happy hikers! Al snel had ik afgesproken om aan te sluiten. Het was een mooie lange wandeling door de natuur van het arikok national park en met fijn gezelschap! Ik heb genoten!

Na de wandeling rij ik door naar local store waar ik geniet van een koffie en gebruik maak van mijn notitie boekje die ik van Felicia heb gehad. Mijn vaste masseuse. Thank you! Hier na ga ik nog naar island grind een tiny koffie tentje wat er naast zit. Overal wil ik de cappu testen natuurlijk. Het begint op een kroegentocht te lijken[e-1f602]

Thuis nog lekker een duik genomen en rustig aan gedaan want ik was toch erg uitgeput van de hike merkte ik. Ben extreem vroeg in slaap gevallen!

Maandag 7 november

Ik besluit vandaag wat kleding op de Aruba 2e hands facebook te gooien. Scheelt weer mee sjouwen naar Nederland. Al snel verkoop ik mijn roze jurkje voor een klein prijsje.

Ook zoek ik vandaag Aruba experience op. Na zo’n 5 proberen keer tref ik hem eindelijk open aan. Leuk, schattig tentje met vriendelijk personeel.

Daarna maak ik een wandeling door Oranjestad. Bekijk nog wat leuke winkeltjes. En drink een heerlijk verfrissende home made lemonade ergens bij een tentje op een hoek waar de auto vlakbij geparkeerd staat.

Daarna rij ik door naar een strandje om nog even lekker in alle rust te chillen. Als ik een regenbui aan zie komen waaien vervolg ik mijn weg terug naar Paradera.

Onderweg rij ik langs Petjes een surinaams restaurant ik besluit hier nog even te genieten van een Sauto soepje. Heerlie!

Daarna barst het los. Gelukkig zit ik droog. En kan ik genieten van een private piano sessie. Wat een mooie afsluiting van de dag!

Toevallig wanneer ik in dezelfde week denk : Misschien moet ik even kijken of er een piano concert ergens te bewonderen valt. Beland ik bij petjes waar iemand zijn piano kunsten gratis en voor nieuws showt. Mooi toch hoe het soms kan lopen!

Dit was m weer!

Ayooo! [e-2764]️

Tot spreeks[e-2728]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 153093

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: