Morgen naar huis - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Morgen naar huis - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Morgen naar huis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 Juni 2008 | Roemenië, Boekarest

Buna iedereen:)

Vandaag de laatste dag in Roemenie, morgen vertrekken we om 10 uur met de taxi naar Ortopeni naar het vliegveld.
10 weken geleden was het een gek idee dat ik naar Roemenie ging, nu is het een gek idee dat ik morgen weer in Nederland ben.

Deze week een lekker rustig weekje gehad, Dinsdag natuurlijk voetbal gekeken we gingen naar een groot plein leek wel een soort museumplein. Dat plein zat naast het paleis. Alleen hadden we niet veel van de wedstrijd meegekregen, eerst waren we opzoek naar de andere meiden die zaten namelijk ergens anders. Geen idee hoe we daar moesten komen toen maar besloten naar dat plein te gaan naast het peleis. Een plein vol met duizende Roemenie fans haha Daar aangekomen werd ons later geadviseerd weg te gaan voor het geval dat ze gelijk zouden spelen of Nederland zou winnen. We hadden ook 3 Nederlandse mannen ontmoet in het oranje. Op een gegeven moment maar weg gegaan opweg naar terrasje vlak bij ons huis. Daar konden we de laatste 10 minuten nog veilig kijken;) Hebben daar nog gezellig wat gedronken.

Woensdag ben ik voor de laatste keer mee geweest naar Obregia stage van Wendy en Naazmin. Dit keer naar de mannen. Zij deden mannen en kinderen. Bij de mannen hebben we bloempotjes geschilderd, en nog wat overige fotolijstjes. Om 1 uur moesten ze eten dus konden wij weer gaan.

Donderdag hebben we nog afscheid genomen van de kinderen van onze stage en wat lekkers aan father gabriel, catie en het andere personeel gegeven. Het was toch een raar idee nu weer weg te gaan waar we 10 weken dagelijks zijn geweest, op het weekend na. Even nog flink geknuffeld met de kinderen.

Vandaag gaan we nog even langs de zigeuners om onze spulletjes af te geven die we niet mee naar huis nemen. zoals shampoos, kleding, sieraden, eten etc. We hebben tassen vol.

Nou morgen is het zo ver dan gaan we weer terug!
De 10 weken zijn super snel gegaan en het was een onwijs leuke ervaring!

Tot morgen

La revedere
xxxxx

• 20 Juni 2008 - 07:40

Maria:

Zo gek dat je morgen weer terug bent zeg..! Raar om te zeggen: tot morgen! Maar wel heel leuk!

Tot morgen schat!

Hou van je, kus

• 20 Juni 2008 - 14:21

Myrna:

Dat zal wel wennen worden als je weer thuis bent, het is wel lekker rustig zo :P

Maaree je bent welkom hoor:P Dikke kus..

Tot morgen ;)

Kusjes Myrna

• 20 Juni 2008 - 17:47

Faziel:

Hey Merel,,

Al klaar voor de terugreis? Koffers gepakt en past het allemaal?:P

Nou zie je morgen he!!

xx

• 20 Juni 2008 - 18:20

Mars:

Het is bijna zover....

MEREL komt thuis!!!!

Alvast een prettige terugreis toegewenst!!! en tot snel xxxxx

• 20 Juni 2008 - 18:55

Marsha:

Refrein:

Ooohhh wat zijn we toch blij!!!!

Merel komst steeds dichterbij!!!

lalalalalal lalalalalal
    lalalalalalalaalaal

• 20 Juni 2008 - 19:03

Kampioen Merel:

Merel.... oh Merel...

Jij bent onze kampioen!!!

We houden allemaal veel van jou om je daden en je doen.....

Jij bent onze hartendief en we vinden jou allemaal erg lief.....

Morgen ben je in Nederland dan zetten we alles aan de kant....

Je bent een hele lieve meid, dit willen we allemaal aan je kwijt....