Zwarte zee, Mangalia - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Zwarte zee, Mangalia - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Zwarte zee, Mangalia

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Juni 2008 | Roemenië, Boekarest

Buna !!
Weekendje zwarte zee

Vrijdag zouden we al om 6 uur s'ochtends met de trein gaan naar Mangalia, komen we op het station aan horen we dat de trein van 6 uur niet meer ging dus dat was wel even een tegenvaller want dat betekende dat we 2 uur moesten wachten op het station en we met de trein van 8 uur moesten gaan. Uiteindelijk gingen die 2 uur toch wel snel na wat gegeten en gedronken te hebben in gregory's (een heerlijke broodjes zaak in Roemenie) en hadden we al gauw de trein van 8 uur. In de eerste trein moesten 5 uur reizen daarna over stappen in Costanta 2 uur wachten en toen weer 1 uur reizen, dus het was een lange rit. Bij het over stappen in costanta gingen we nog even ergens wat drinken om de tijd te doden nou er kwamen wel 10 zigeuners naar ons toe bedelen, echt ongelooflijk en heel irritant dat ze zijn. Ze zien natuurlijk in een oog opslag dat wij van een ander land komen en dus veel geld hebben.

Eenmaal in Mangalia aangekomen hebben we de taxi gepakt naar ons hotel. Een heerlijk hotel aan het strand, wel erg oudbollig maar dat had ook wel weer wat;) We hadden Mooi uitzicht op de zee echt prachtig. Gelijk het strand op het was nog lekker weer. Daarna wat wezen eten met z'n alle bij een restaurantje in de buurt.

Zaterdag vroeg op gestaan en een onbijt gegeten van het hotel. Toen snel weer het strand op de hele dag daar gelegen en tussendoor nog op de waterfiets geweest met Naazmin. Die kunnen we natuurlijk niet overslaan;)
In de avond weer lekker uiteten geweest vlak aan het strand.
Zondag moesten we vroeg op omdat de trein al weer om 11 uur terug ging. Weer een hele reis terug van totaal 8 uur. Het weekend ging weer heel snel voor bij en het was super leuk!

Nou dit was een kort maar krachtig bericht;) Ik ben een beetje inspiratieloos, het is al laat bij ons;) (kwart over 11uur bij ons, kwart over 10 uur bij jullie)

Nu nog maar 2,5 week te gaan en dan ben ik al weer thuis. Het vliegt echt voorbij. (jammer genoeg)

La revedere
Noapta Bunaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 Juni 2008 - 20:21

Myrna:

Nou merel, ik ben wel snel uitgelezen:P Voor dit berichtje hoef je niet de tijd te nemen haha. Het meeste wist ik volgens mij al. Behalve van het waterfietsen.

Kusje Myrnaa

• 02 Juni 2008 - 21:05

Maria:

Heey schat,

Zier er super mooi uit daar zeg, heerlijk zo'n vakantie ;)

Kus

• 02 Juni 2008 - 21:25

Biertjepiet:

Hoi,Merel en de rest van de crew.Als die 2.5
    week net zo snel gaat als die minivakantie dan zien we je(jullie)
    inderdaad weer heel snel
    back in Ollanda.Maar eerst de voetbalwedstrijden.9-6
    13-6 en 17-6(Ned-Roem.)
    De groetjes en ik lees wel weer het volgende bericht BP.

• 03 Juni 2008 - 17:02

Mies:

lekker hoor dat jullie ff weg zijn gegaan:D
    wel vet balen van die trein reis zeg dat jullie Zo lang moesten wachten en helemaal omdat het al een lange rit is.
    anders ziet het er daar weer uit he.

ja ja nog een paar weekjes en dan kom je al weer terug gaat snel he de tijd.
    geniet er nog lekker van

kussss

• 03 Juni 2008 - 20:50

Jorien:

Hi Meer! Wat gaaf zeg allemaal! Echt een super mooi strand! Nou hier gaat alles z'n gangetje! Gerda was gister op mijn stage en alles ging echt super goed! Echt blij mee! Maar bij jullie ook nog steeds alles goed? Jullie komen alweer bijna terug! Mis jullie wel hoor! Nou lieve meer nog heel veel plezier en geniet ervan! En doe de groetjes aan die andere meiden! Liefs Jorien

• 03 Juni 2008 - 20:51

Jorien :

Echt leuke foto's trouwens! Kus

• 03 Juni 2008 - 20:59

Myrna,:

Wat krijg je van de hema voor die reclame :P :P haha

Love youu, Lekker lang gekletst vandaag he:) weer een telefoon kaartje leeg, we hebben dr nu nog 3. Kunnen we als we naar je 'huis' nummer bellen nog ongeveer 3 uurtjes bellen.
    We hebben ook nog beetje rest op sommige kaartjes ;)
    Nog 2,5 week dan ben je alweer bij ons.. De tijd vliegt. Ennuh ik zei tegen papa, als NL er na de groepsronde uit ligt kom je ze miss wel tegen op schiphol:P
    Ik zei eerst zwitersland, maar jullie vliegen vanaf ander plaatsje haha:P Dat zou allemaal wel erggg toevallig zijn.!

L0vee yoouu Zussiiee, Havee funnn BIG KISSSS

Myrna

• 03 Juni 2008 - 21:13

Murni:

owjaa Merel Die leuke bejaarde vrouw in je 'huis' :P:P.

Kunstgebit uit, en aflikken maar, huppa nageltje dr tussen even schoonmaken :P:P haha Heb je dr nog geholpen.??

Love U

• 04 Juni 2008 - 21:22

Anouk:

hey lieverd..
    ik heb je sms gekregen hoor:D vet cooliejoelie.. ik had mn rijbewijs in 1 keer ja gelukkig haha kan hem volgende week ophalen en als je terug bent gaan we dus mooi turen(op zn merels gezegd haha) leuke foto's staan er op je site! heb je de afgelopen dagen nog spannende dingen mee gemaakt? wauw nog 2,5 weken wat vliegt de tijd he weet je je vliegtijden al? hoe gaat het op je stage? nou chick ik zeg het nog maar 1 keer haha heeeel veel plezier nog en geniet nog ff he voor je het weet zit je weer hier:P (al vind ik het wel gezellig) dikke kus anouk

• 05 Juni 2008 - 12:25

Bianca:

Woehoee Merel, wat een heerlijke verhalen allemaal weer ! Je hebt et er blijkbaar prima naar je zin en vermaakt je goed met kinderen en de medestagelopers:P

Je foto's zijn ook erg leuk om te zien..

Goed bezig meid !

Kusje Bianca

• 07 Juni 2008 - 13:09

Hey:

merel leuk verhaal weer.
    Zo blijven we toch op de hoogte.
    Je kan er weer fotos bij zetten.
    Tot over 14 dagen,dan zien we je weer op schiphol.
    Geniet er nog maar van,het is zo voorbij.

kusjes papa

• 07 Juni 2008 - 19:41

Twinn:

Heeyy lieverd,

Ik heb even je filmpjes bekeken.. Dat vergeet ik namelijk altijd ;) Maar wel erg leuk om te zien!

Nog maar 2 weekjes en dan kom je weer thuis!

Kusje, hou van je!

• 08 Juni 2008 - 19:02

Marsha:

HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllVeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllieieieieieieieffffffffffssssssssssssssss

KKKKKUUUUUSSSSSSS
    Marssssssssssssss