Dag 10. Weekend! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu Dag 10. Weekend! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Merel Engels - WaarBenJij.nu

Dag 10. Weekend!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Dag lieve mensen
daar ben ik weer.

Wat een heerlijk weekend! en vandaag is het nog super mooi weer ook!

Het bowlen ging vrijdag niet door, we kwamen half 12 aan maar 12 uur ging het dicht. Dus ja voor een half uur heeft het niet veel zin. Toen zijn we naar een poolcentrum gegaan en hebben daar gepoolt en wat gedronken.

Zaterdag zijn we rond 14:00 uur naar een overdekte markt gegaan in basarab. Goed te doen met de metro. Daar heb ik nieuwe pumpjes gekocht, want ja ik had ze expres thuis gelaten om hier weer nieuwe te kopen. ;) Na de markt zijn we weer met z'n alle uiteten gegaan. Een leuke tent helemaal op de bovenste verdieping van het winkel centrum. In de avond zijn we wezen stappen in club maxx. Weer een top avond gehad!! De sfeer hier met uitgaan is anders dan in NL, hier lijkt het veel relaxer.

Ons internet bij geron foundation ligt er weer uit dus zitten we nu met z'n alle in het internet cafe! En kan dus ook geen nieuwe foto's er bij doen. Ik ben het nog aan het proberen maar jullie moeten denk ik nog even geduld hebben;)

De meiden hier zijn helemaal vies van de kakkerlakken, maar het valt best mee hoor!

Vandaag heerlijk uitgeslapen, alhoewel mijn zondag altijd uitslaap dag is tot een uur of 2 maar vandaag werd ik wakker gemaakt door Beau om 12 uur dat de meiden een ontbijtje hadden klaar gemaakt. Heerlijk! Daarna gelijk op het "dakterras" gekropen wat een lekker zonnetje! Larssiee ik raad het je aan om een dakterras te maken, echt zo leuk! haha ;) Dan hoef ik deze niet te missen als ik terug ben in NL, kom ik gewoon bij jou op je dakterras!

We gaan zo nog even een terrasje pakken, het is weer mooi weer dus daar moeten en gaan we even van genieten.


Dikke kus vanuit Boekarest!



  • 20 April 2008 - 13:04

    Myrna:

    Merell kun je ook niet een beeetje zon naar osn toe sturen?? Nog 1 weekje dan hebben wij lekker vakantie..!!

    Kusjeee Myrnaa L0vee you

  • 20 April 2008 - 15:59

    Maria:

    Wat is dat toch altijd met mensen die in het buitenland stage lopen.. Je hoort ze nooit over werken, schoonmaken, boodschappen doen, ruzie maken met huisgenootjes.. dat soort gedoe.. Het is alleen maar mooi weer, uitgaan, shoppen, terassjes.. En dat noemen ze dan een buitenland stage!!!

    Verder ben ik niet jaloers.

    Kusje

  • 21 April 2008 - 08:24

    Marsha:

    Hoi

    Wij hebben eindelijk nu ook een beetje mooi weer!!!
    Geniet maar lekker van het zonnetje, want we verwachten wel dat je bruin thuiskomt :-) hahahah

    Kus van Marsha XXX

    Lekker man... terasje pakken!!

  • 21 April 2008 - 15:31

    Hey:

    merel ik zie de fotos er op komen
    groetjes papa

  • 21 April 2008 - 15:47

    Lars:

    Merollll!!!
    Whaaaaaaaaat?! een Sandwich met chips!!
    Hhahahah, HET ultieme gerecht! (H)
    Je hebt zo te zien weer een hoop vriendinnetjes erbij, al die kleine kindertjes ;)
    Je hebt toch wel je laarzen terug gehad van dat meisje he =P
    Ik ga ervoor zorgen dat jij wat ballen voor die kinderen daar krijgt!!
    Veel plezier nog en tot spreeksss!!
    Kuss!

  • 21 April 2008 - 17:24

    Saffira:

    Merel.
    Het ziet er echt super relaxed uit.
    die kinderen vet schattig! heb je het een beetje leuk daar?
    Nou hier is de zon ook in vollegang te komen =p
    maar ben eecht wel jarloers op jou stage daar....
    het lijkt me echt super!
    hoop dat je het leuk vind enszoo!
    spreek je snel(L)

    loveyou!

  • 22 April 2008 - 08:55

    Tante Ingrid:

    Hoi Merel,
    ik heb gisteren van papa je weblog adres gehad en ben meteen gaan kijken. Wat een leuke stage zo zeg, het lijkt wel vakantie.Geniet er maar lekker van en het is hartstikke leerzaam zowel voor jou als voor ons met die leuke foto's. Wat een gezellige groep waar je mee weg bent.Je boft dat je op een basisschool bent ingedeeld, heel gezellig.Ik blijf je volgen,
    veel liefs,tante Ingrid xxx

  • 22 April 2008 - 09:47

    Daphne:

    Hoi Merel,

    Nou zo te lezen geniet je meer dan genoeg... Wat moet je nu precies op die stage doen?? Je vermaakt je in ieder geval wel.
    En wat betreft die kakkerlakken; niet doodmaken hè, want de eitjes leven dan voort, maar op hun rug leggen, dan kreperen ze weg.
    En als die kakkerlakken dan het enige mindere is... dan kom je voldaan (en bruin) terug...
    Tot wanneer blijven jullie daar precies eigenlijk???

  • 22 April 2008 - 12:01

    Mars:

    Hele leuke foto's!!!

    Kus Marsha

  • 24 April 2008 - 15:35

    Mies:

    buna merel
    leuk dat jullie ook de kerkjes hebben bezocht ze zien er echt anders uit he dan bij ons. het uitgaan was zkr wel een topper in mexx nog leuke chickies gezien wel al mee op de foto geweest zo te zien :p

    tot je volgende verhaal weer

    kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hey, Welkom op mijn reisblog. Enjoy the story’s❤️ Liefs Merel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 152975

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2022 - 15 Maart 2022

ABC eilanden.

23 Maart 2018 - 08 April 2018

SSE Oeganda

08 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Solo reis Viëtnam

08 Februari 2016 - 27 Februari 2016

Backpacken in Thailand

13 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Rondreis Zuidelijk Afrika

05 Oktober 2014 - 09 Oktober 2014

Citytrips

20 Mei 2011 - 11 Juli 2011

Uitdaging @ Suriname

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Stage in Roemenie

Landen bezocht: